Wsparcie techniczne

Logowanie do Strefy Wsparcia Technicznego:

 

 

guzik4

 

* Dostęp do serwisu jest możliwy tylko dla osób posiadających ważną opiekę techniczną firmy Cador Consulting. Jeżeli masz problem z zalogowaniem lub nie otrzymałeś loginu do serwisu – skontaktuj się z nami.

 


 

.Oferowane wsparcie techniczne (maintenance) to przede wszystkim możliwość instalacji najnowszych wersji oprogramowania, aktualizacji oraz poprawek do posiadanego oprogramowania, a także bezpośrednia opieka techniczna. Oferujemy trzy pakiety maintenance:

              • Pakiet instalacyjnyKUP MAINTENANCE
              • Subskrypcja + Maintenance
              • Wsparcie techniczne bez subskrypcji

Wykupiony pakiet opieki technicznej jest ważny przez rok. Istnieje również możliwość wykupienia opieki technicznej w pakiecie na 5, 10 albo 20 godzin (patrz: Wsparcie techniczne bez subskrypcji).

Zobacz jakie usługi otrzymuje się przy nabyciu określonego pakietu maintenance:

mnt-tabelka

.

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj cykliczne informacje o naszych webinarach, konferencjach, wydarzeniach, warsztatach, konkursach itp.

Imię i nazwisko*
E-mail*
Firma / Instytucja*